onsdag 29 december 2010

Nytt år med nya utmaningar

Eleonore
Nu är det dags för mig att få nya arbetsuppgifter, jag ska nämligen in på kalkylavdelningen.

Min trainee period löper över två år och varvar produktion och innepraktik. Första året är nu avklarat då jag har jobbat som arbetsledare på tre olika anläggningsprojekt. Det andra och sista året kommer att varvas med kalkyl, arbetsplatspraktik och inköp.

Från och med måndag och tre månader framåt ska jag sitta på ”Kaggen” som är NCC:s regionkontor i Malmö. Det är verkligen rätt tid på året att söka sig till en innetjänst…

De kommande månaderna kommer jag få inblick i anbudsskedet ifrån det att NCC får en förfrågan om ett jobb till det att vi prissatt det.

Jag har även lite olika kurser inplanerade, som t.ex. Ledarutveckling, Planeringsteknik och Förhandlingslära.

Ser framemot att få nya utmaningar och uppgifter. Mer om detta i bloggen, nästa år =)

Gott nytt år på Er!

Inga kommentarer: