fredag 9 mars 2012

Mellanspel med fredagsmys

Tobbe

Precis som för Camilla är det dags för mig att rotera. Igår lämnade vi in anbudet på ett STORT anläggningsprojekt som jag hoppas att vi tar hem. Igår var även min sista dag på kalkyl och på måndag är det dags för inköp på husavdelningen.

Vad gör man på NCC när man är mellan två projekt? Jo, man går på en miljökurs och får med sig en film hem. Ett perfekt avslut på en perfekt vecka med ett inlämnat anbud som jag hoppas är perfekt. Tänk om det blir förkastat bara för att jag har missat något. Panikångesten kommer sakta smygandes. Jag hoppas att en film kan få mig på andra tankar.



Parkera bilen och åk kollektivt EN gång i månaden.

1 kommentar:

mauri sa...

Tjena trainee-kompis!

Grymt roligt att du känner dig nöjd med din prestation i kalkylarbetet!

Själv ska jag lämna in ett anbud som jag räknat på idag, den ska vara innan klockan 16.30 och det brinner lite i knutarna =)

Jag tänkte bara passa på att ge dig lite mer ångest nu när du lägger upp det så fint!

Tänk inte bara på att risken finns att det blir förkastat.... Tänk istället om ni får anbudet för att du missat något =))))

Skämt o sido! lycka till med anbudet, vi hörs och syns!

/Mauri